Ett projekt under 2009

Gissa vad jag gör nu :) Jag äter sjöfrukter, för jag fick en STOR kartong i julklapp :) Tur är väl att jag bara äter dem till jul, annars skulle jag nog vara skapligt stor vid det här laget :)

I år var första året jag inte var ute under jul sen jag fyllde 18. Var t.o.m. ute ett år med lunginflammation. Gick ju inte att missa utgång då inte. I år var jag inte sugen överhuvudtaget. Jag somnade innan tio både på julafton och juldagen. Skyller på jobbet
;)

Jag måste ha tag på ett nytt databord. Men det verkar inte finnas några vettiga alls. Hade varit bra om ikea hade haft nåt som passade eftersom jag har presentkort där... Fick nämligen en jättefin skrivare av min pojke i julklapp, men med min pytte lilla Mikael så får inte skrivaren plats.

Funderar på att börja skriva ut mina kort nu när jag kan det. Man kollar ju aldrig på dem annars, och det är faktiskt kul med fotoalbum. Det får ju bli ett långtids projekt i såna fall. Det är ju inte gratis att skriva ut så många kort. Men det får nog bli ett projekt under 2009. Undrar hur många album det blir :)

I eftermidda ska vi till Kim och Max, de ska få sina julklappar. Är visst en Max som tjatat om de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback