Det går inte riktigt ihop men :)

Vet att det här inlägget inte riktigt kommer att gå ihop med mitt förra. Eftersom jag klagade på min ekonomi igår. Men igår beställde jag gardiner till sovrummet. Var så illa tvungen. Har ju inga sovrumsgardiner, eftersom jag inte haft nåt sovrum förut :) Hade ett par av mina vardagsrumsgardiner upp nu innan jul. De enda som passade där inne. Men kan ju inte sätta upp dem igen sen efter jul. Tur för mig iaf att ellos hade rea och att man kan ta faktura :)

Mina nya sovrumsgardiner


Tänk att det snart är jul. Trots mitt pyntande har jag lite svårt att inse att det faktiskt är nästa vecka. Så nu har jag börjat lyssna på julmusik i hopp om att det ska hjälpa lite.

Å mina julfrimärken funkade, för Janina hade iaf fått mitt julkort. Det känns bra. Då borde ju alla andra också få :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback