Vaknade alldeles för tidigt idag...

Jag kan inte sova. Lite synd om mig är det nu ;) Fast jag har en miljon grejer att göra idag så det var väl bra att jag vaknade med tuppen. Väntar bara på att klockan ska bli halv nio, då har jag bestämt mig för att det är okej att dra igång och städa och eventuellt väcka pojken med mitt skramlande. Vi är lite olika han och jag på morron. Han är seg och jag pigg.


Tänk den där jävla hostan vill inte ge sig... Har hostat sen i början av juli nu. Tror hela tiden att det ska bli bättre så jag slipper gå till sjukhuset, men det verkara vara hopplöst. men nu känns det som jag väntat så länge så ringer jag och fixar tid nu, så går väl hostan över under helgen... Så därför bestämmer jag här och nu, att hostar jag fortfarande efter marken, då beställer jag en tid. Då har jag ändå hosta i ca 9-10 veckor.


Nu ringde granntanten från andra huset på (jag vet inte om hon har alla fåren hemma, eller om de mesta är utsläppta på grönbete). Hon ville ha tag på hyresvärden, så jag fick visa henne en trappa upp. Han bor ju över mig. Jag och mina älskade högtalare + bas är lite oroliga hur det ska gå att bo under hyresvärden, men det märks
:)


Så nu har jag fördrivit tiden, så nu kan jag dra igång. Mycket att göra innan jobbet i eftermidda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback