"Men jag pruttade ju bara..."

Nu är de typ bara lite kvar i köket, så snart kan jag har ett hem igen :) Idag har jag fått lov att bli inneboende hos Jenny för en natt. Inte lätt när man inte får plats :)  Men de ska bli riktigt konstigt att sova utan min pojke, har ju typ bara sovit utan honom i två nätter på 5 månader nu.


Hostig som ett as är jag, och aldrig vill de gå över. Stackars mig.


Idag kom Jenny på den braiga idén att vi skulle roadtripa, enda till Karlstad :) Köte två par skor för 200kr, ett paraply,  balkonglåde grejer och blommor till en vas. Allt på rea, och sånt tycker jag om :) Vill handla mer saker till mitt hem, men de får vänta tills jag ser vad jag behöver.


Hoppas på att jag lyckades byta bort marken idag också, men med mina chefer så vet man ju aldrig...


Nu ska vi dricka te.




Kommentarer
» Sandra

Är du sambos nu gumman? :)

HUr trivs du i nya lägenheten? kram

2008-09-25 11:07:15
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
» killersassa

Ja jag är väl sambo mer eller mindre. Men så länge vapenskåpet inte står här så bor han inte här på riktigt. Jag trivs super bra i lägenheten. Är så glad att jag fick flytta hit :) Kram

2008-09-25 12:27:20
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback