Jag äter mig tjock på godis och fikabröd!!!

Nu är jag ledig i två dagar, känns riktigt bra. och planer de har jag :) Imorrn bitti ska jag iväg och ge blod. Sen blir det storhandling, för jag hatar att mitt kylskåp är tomt. Efter de ska jag försöka att byta förråd. Har fortfande kvar mitt förråd på hantverksgatan. Inte så kul, behöver nämligen saker i mitt gamla och måste verkligen få ner saker i mitt nya. Man kommer ju knappt in i min hall som det är nu för all bråte som ska ner. Sen ska jag avsluta dagen med att klippa mig och göra slingor. Ska vara jätte töntig och ta med en bild på hur jag vill ha håret. Men det känns lättare än att försöka förklara.


På torsdag blir det ikea, vi måste ner och handla lite mer nya saker jag inte tänkte på att jag behövde sist
:)


Idag fick jag en inflyttningspresent. Det var riktigt gulligt, ett ljus jag ska ha i köket. Tack Jennie!


Jag ska börja simma också (jaja jag vet hur jag är och det kommer att balla ur efter en gång eller två, men ska iaf försöka vara duktig, de är planen) för jag fick ett träningskort av jobbet idag. Så nu simmar jag gratis bla. Skulle vilja styrketräna också, men det blir aldrig av när jag är själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback