Mardröm?

Drömde att jag flyttade tillbaka till min mamma imorse. Nu i efterhand när jag vaknat känns de lite som en mardröm. Inte för att jag inte tycker om min mamma, för de gör jag ju mer än nån annan utan för att jag är 25 och de vore ett riktigt bakslag för mig att flytta hem igen :)

Nu har MM börjat växa igen, jag känner de i hela kroppen. Hatar MM! Ska iaf försöka att inte låta MM ta över helt så de går ut över min stackars
pojke :)

Nu ska jag fylla i en undersökning om liv & hälsa 2008 - en undersökning om hälsa, levnadsvanor och livsvillkor, som jag fått av landstinget. Tyckte att de va lite obehagligt när jag såg kuvertet från landstinget i posten imorse innan jag fick upp de och se vad de va i. Jag kunde ju ha varit sjuk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback