Jag hatar papper!

Jag hatar allt på internet där man måste skriva ut papper och skicka in istället för att maila. Att maila måste väl va så mycket lättare för alla?! Men men får väl bara vrida och vända på var enda krona och spara ihop till en skrivare, verkar ju inte bättre...

Blir inget Ullared denna månad. För dåligt med cash, och vad ska man dit och göra om man inte kan storhandla???
:)

Imorrn ska jag klippa mig, och jag ska klippa lugg. Måste ju testa nåt nytt nån gång. Tråkigt att se lika ut år in och år ut
:)

Jag och J är "barnledig" i helgen med. Jenny ska på kryssning. Vi har inte riktigt bestämt än hur vi ska fira ;)

Nu borde jag ringa min chef och höra hur de blir i sommar, men den damen har väl lunch för fullt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback