I dammsugnings väntan...

Ja då sitter jag här då och väntar på att få dra i gång och dammsuga. Skulle just till att börja när min kära mor kom inklivandes genom dörren för att byta slangar i mina däck till Doris (Ja min cykel alltså, för nu är de så här att både min cykel och min katt heter Doris. Bra fantasi jag vet ;) Men cykeln hade sitt namn först). Å vart valde mamma att sätta sig? Jo i mitt kök... vill inte ens veta hur mitt golv ser ut där nu...

Fast nåt bra hade de ju med sig, tog tag i ena garderoben och kastade ut en massa gamla väskor och skor, som jag aldrig använt eller kommer använda igen. Fråga mig inte varför jag hade sparat mina gamla rosa gympadojor med hål i... eller alla fula väskor jag fått från de verse tidningspremier.... Nu är de iaf lite finare i garderoben.

Nu ringer Mikaela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback