Frisyr hjälp...

Då är de snart dags, mindre än en vecka kvar tills håret ska klippas. Och jag är som vanligt helt ovetande om hur jag vill göra. Vill ju ha nån slags frisyr ändå fast än att jag håller på och sparar ut mitt hår (fast va jag sparar till de vet jag inte heller), och de har jag inte nu...

Hittade en rikitigt fin, men så kan jag inte ha de, mitt hår och lockar går inte ihop...
Lockar

Funderar lite på lugg, men brukar alltid fega ur, annars kanske de här vore nåt...
Lugg

Kan inte nån annan bestämma hur jag ska klippa mig :)

Nu ska jag duscha, ska snart träffa Jennie och Emilia för en fika.

Kommentarer
» Mattias

Lugg, helt klart ;)

2008-04-19 23:51:48
» killersassa

Ja jag får nog ta och testa de :)

2008-04-21 12:59:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback