För jag är lycklig...

Jag vill inte jobba nå mer idag nu...men de är ju ett måste. Slutar iaf kl åtta idag. Längtar inte till helgen när jag jobbar delad tur hela helgen. Jag hatar delad tur! Kommer ju knappt hinna se pojken alls i helgen :(

Fick några av sakerna från ellos igår. Tyvärr var trosorna helt mongo. Kan man inte få tag på normala trosor längre? Köpte från hm, de va bra i utseendet, men de växer, så man tappar dem ju typ till slut. Dom nya nu från ellos skulle ha varit samma modellen men de visade sig att de är dubbelt så breda som hms. De här sitter uppe istället. Kan man inte få båda? Snygga och att de sitter där de ska...


Ullared på gång, ska bli kul att få komma bort en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback