Får får bebis får...

Igår va jag och pojken duktiga och var ute och gick. Vi skulle bara gå en liten sväng i Asphyttan men vi hamnade i Bjurbäcken tillslut. Vi såg så söta långhåriga kor. De är mycket finare än vanliga kor. Det låg en liten alldeles ihop kurad, precis som Signe och Doris brukar göra. Vi såg en massa ur söta bebis får (ja jag vet att de heter lamm, men bebis får är roligare att säga) också, gud va de skuttade runt :) Tänkte gå upp och erbjuda mig att ta över två stycken. De skulle få bo på min balkong, tillsammans med den lilla söta kon :)

Snart dags för jobbet igen :( Ska bli gött att "bara" jobba kvällen imorrn och på torsdag. Har haft huvudvärk i några dar nu, inte rockigt, jag brukar ju aldrig ha de annars. Å jag vill inget hellre än att mina sjuka drömmar ska upphöra. De känns så verkliga att jag är på dåligt humör när jag vaknar. Får nog kolla upp vad de betyder. Synd att jag förlagt min drömtydningsbok :(



*Rekommenderar dessa stasser-pôjker:
The Offbeatproject - Killing me everyday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback