Äntligen hittat livet på tub...

Jag hinner ju aldrig blogga nu för tiden känns de som. Är knappt vid datorn alls. Fast de är ju bra, bevis på att jag äntligen kanske fått mig nåt som liknar ett liv :)

Så vad är på tapeten den här veckan:
*Idag: Fika med Caisa, Gustav, Josse & Magda. Gå till pappas lägenhet och tömma den på lite grejer som ska sparas.
*Tisdag: Antagligen mysa med pojken, vi är båda lediga så
:)
*Onsdag: Jobba hela dagen. Sen på kvällen kommer Maxen-bus för att sova över
:)
*Torsdag: Leka med Maxen. Jobba kvällen.
*Fredag: Tvätta och jobba kvällen.
*Lördag: Jobba och ha vinkväll med några sköna damer
;)
*Söndag: Åka till billiga niklas.

Har iaf lite att göra nu under veckan :)

Har fått ställa om lite i mitt liv. Min pojke är inte lika förtjust i att ha ökenvarmt i lägenheten som jag. Snäll som jag är har jag offrat mig och stängt av elementet vid sängen så att han kan sova. Hade t.o.m. fönstret lite öppet i natt. Så när jag vaknade imorse kändes de som jag vaknade i ett tält, kallt och fuktigt. Inte överdrivet mysigt, gillar inte tält känslan, så vi får se hur de blir med fönstret i fortsättningen :)

Nu borde jag diska och duscha så jag är färdig tills fikat.

Kommentarer
» Jenny

Vart har jag tagit vägen!? :(

2008-04-07 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback