25 år och förfallen...

Just nu skulle jag vilja spy... har just smällt i mig en guld nougat alldeles för fort. Mår skapligt illa nu... men nu är de slut iaf.

Upptäckte till min stora fasa igår när jag provade jeans att min rumpa är halvvägs nere vid knäna. Om 5 år har den nog nåt dit... Om jag börjar gå på händer, hamnar rumpan tillbaka där den ska va då??? Nån som vill byta arsle med mig ;) Har ju vetat att de varit illa, men kanske inte så illa. Man ska inte prova kläder när man är mensmonster. Men av nån anledning så är de alltid i samband med MM jag hamnar i affärer... Tror att MM blir stor och ovanligt jobbig denna gång... ber om ursäkt till alla som drabbas redan nu...

Nu jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback