Värmeljus på hög nivå...

Nu blev jag heltplötsligt trött, all energi gick  ur mig. Det ringde. Okänd stod de. Trodde att de var jobbet som ringde först och att jag hade glömt nåt, kanske fått med mig nån nyckel hem eller så, eftersom jag jobbade ikväll. Men nej, eller jo visst var de jobbet, men de undrade om jag kunde jobba 7.00-16.00 imorrn. Jag har inte råd att säga nej, men jag vill verkligen inte. Ville vara ledig. Fast visst är jag tacksam, jag måste ju få ihop mina timmar och imorrn bitti kommer de att kännas bra att gå upp. Det brukar vara så, men gud va jag inte vill just nu... Det blir ingen sovmorron den här helgen alltså...


Har tänt ljus, mitt hem blir mysigt av ljus
:)


Ikväll blir de idol med Janina och Jill och nu ska jag leta fram nåt att äta innan de kommer. Skulle vilja ha nåt gott, men när man är pank, kan man inte ha nåt gott hemma...

Kommentarer
» Tanyalee

gummis , du vet ja kan styla om din sida om du vill :) även om du e nöjd men om du känner för en ny make up så hojta till! :P

2007-10-20 10:02:43
» killersassa

Tanya: Du vet att du får pilla och göra vad du vill med min sida när du vill :) Alltid kul men nåt nytt :)

2007-10-20 16:17:47
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback