Sju sanningar om mig själv .

Jag har blivit utmanad av Tanya, så de är väl bara att sätta igång :)


1-
länka till den som taggat dig. 2-berätta sju personliga sanningar om dig själv.3-Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg. 4-Skriv ett meddelande till dem att de har blivit utmanade.


SJU SANNINGAR OM MIG SJÄLV .

1. Jag skvallrar, sjukt mycket..
2. Jag har åldersnojja.
3. Jag är feg.
4. Jag har svårt för att visa känslor.
5. Jag gråter ganska ofta.
6. Jag tycker om att skriva.
7. Jag är beroende av min mobil.


Jag utmanar de få vännerna jag har som bloggar, Dundermusen, Xlinda och Sara :)

Kommentarer
» TL

Jasså du skvallrar, bör man akta sig nu lr ? ;D haha

2007-10-22 20:52:42
» killersassa

TL: Ja alla bör atkta sig, t.o.m jag :P

2007-10-22 22:53:49
URL: http://killersassa.blogg.se
» Askungen

Kikar hit och kollar...

2007-10-23 08:35:45
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback