Ordning och reda, löning på fredag...

Nu har jag sorterat lite och pysslat runt. Så nu får jag äntligen min internet-räkning månadsvis. Så nu slipper jag lägga undan pengar varje månad. Sen upptäckte jag att jag tappat bort min Jotex-räkning, eller om jag ens fått den. Ja vem vet, inte jag som vanligt!


Bidde ingen koll efter dator idag. Och jag kan verkligen inte själv. Kollar man internet finns de ju en hel jävla djungel. Hur ska jag veta vad man ska ha och inte ha. Så nu ligger de på is ett tag...


Intressant de här blev :)

Kommentarer
» Mike

Vad för dator ska du ha? En bärbar?

2007-10-24 16:01:26
» killersassa

Mike: Jag ska bara ha en helt vanlig dator. Nej ingen bärbar :)

2007-10-24 17:09:45
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback