Min Doris är trasig :(

Imorse när jag klappade på Doris upptäckte jag att hon har ett jätte sår i nacken. Det kändes alldeles stelt, som att de skulle vara fullt av torkat blod. Hon och Signe har slagits ovanlig mycket nu ett tag, men när jag kollade så såg det ut som eksem. Såret är lika stort som en krona ungefär och hon har tappat all päls. Så på måndag blir de att ringa veterinären och höra vad de kan vara. Bara att hoppas att de är lätt fixat. Som tur är verkar hon inte dålig eller ha ont, i såna fall hade jag ju ringt på en gång.


Idag var de en av "mina vanliga pensionärer" som sa att jag var fin i håret. Tycker bättre om henne än de andre
;)


Ikväll blir de alkohol, men inte för mycket, ska ju upp och jobba imorrn. Har ju lovat mig själv att aldrig mer jobba bakis, men vissa saker glömmer man så lätt
;)


Så nu blir det mat, och sen duschen.

Kommentarer
» Theréz

Stackarn :/

2007-10-20 16:26:08
URL: http://naturenochdjuren.blogg.se
» kim

Jätte fin blogg! heter din kisse doris? min med.. Hjälp mig? läs det senaste inlägget :( Kram KimJ

2007-10-20 16:37:40
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback