Jag skulle bli så lycklig...

Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha! Nu har jag kollat på den vackraste lägenheten i världen. Tyvärr är inte jag den enda som vill ha den. De finns en miljon människor till, och nån utav dom kommer att få min dröm, min skatt, min kärlek. Jag kommer aldrig att vinna budgivningen. Hade jag 100.000 skulle jag lätt ge de, så kär är jag! Skulle tror att den nästan kommer att gå för halva de priset iaf. De är ju så många som vill ha lägenheter nu. Kommer aldrig mer att trivas i mitt hem nu, inte efter idag...


Nej de är bara att tänka på nåt annat. Som att jag blev medlem i Alfa-kassan idag, så nu ska de ha 366kr av mig i månaden, så då ska jag fan ha pengar av dom också. Ska skicka in om stämpling så fort jag får arbetsgivarintyget.


Gud, om jag köper en trisslott imorrn, kan du se till att jag vinner då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback