Drinking on a monday 2...

Nu har min bror skrivit en egen låt och sjunigt in. Jag tycker att den är bra :) Dom har sagt att min bror kan sjunga, men jag har inte lyssnat på dom. Han sjunger ju aldrig så man hör. Men nu kan jag tro dom :) Synd bara att jag har så svårt för de där att visa vad jag tycker. Annars hade jag gett honom mer beröm direkt till honom.


Once again


Usch idag ska jag till arbetsförmedlingen, om en timme faktiskt. Å här sitter jag oduschade med frukosten i mun. Borde nog skynda på lite :)


Ikväll blir de jobb och samma på söndag morgon. Skulle ha hjälpt min bror och flyttat, den här helgen. Men målarna ringde, de är inte färdiga med lägenheten, så de får bli flytt nästa helg istället...


Nej öka lite kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback