Stort nog...

Nej jag har inte fått jobb, men ska få schema. Det är nog stort för mig de :) Bara att hoppas att jag får fortsätta på schema nästa år med. Håll tummarna för mig :)

Idag har de blivit en sväng till Karlstad, så nu är jag färdig med typ alla tre julklapparna, eller ja, jag har ju köpt till Kim och Max också så de blir väl fem julklappar om jag ska va petig :) Ska bara köpa till en lott eller två :) Bidde några nya småsaker till hemmet idag på Ikea med, så nu är jag mer än urfattig. Väntar bara på att få hem min borrmaskin så jag kan sätta upp de nya :) Måste nog planera om mina väggar lite. Nästa gång nåt ska flyttats på måste jag nog tapetsera om. Många hål nu
:)

Kommentarer
» Fredrik

Hehe ok..vi håller tummarna då=)

2007-11-17 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback