Ska jag bli hon?

Idag var den där tanten på jobbet elak igen. Hittills har hon påpekat mina fula tattueringar och mitt fula, livlösa hår. Idag gick hon till attack mot mina jeans. Hon tyckte att de var fult med så tajta byxor ner till, jag fick en päronröv (men de har jag ju i alla byxor). Grejen är att mina jeans var inte speciellt tajta, de är raka i benen. Jag köper inte stuprör, för de vet jag att jag skulle se för jävlig ut i. Till och med smala människor blir ju att se större ut i såna. Och jeansena jag hade idag är såna jag bara har i jobbet och skulle inte direkt sätta på mig dom för att va fin i. På jobbet bryr jag mig inte om hur jag ser ut, och jag använder inga fina kläder, vill inte slita på dom. Ska bli intressant och se vad som är fel nästa gång :)

Sen pratade jag och mamma idag om en kollega jag har, som alltid är så sjukt negativ och nästa otrevlig. Och min mammas kommentar var att "Hon har inte haft en karl på länge" (där av surheten). Då kom jag och tänka på att, kommer jag och bli som henne då? Lika sur och negativ, nog för att jag är en bra bit på väg, men så sur har jag inte varit än ;)

Imorrn får jag mitt schema, längta! Få se om jag måste boka om optikern och frisören.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback