Klappat och klart...

Jag har så länge sagt att jag inte ska fira min kommande 25-års dag. Men så igår kom jag på vad jag verkligen vill göra om jag nu skulle fira. Fast de kommer inte bli av, brukar va svårt att få ihop folk som är på, men så är de väl för alla. Å inte skulle jag göra de själv. Jag är ju en feg tjej :D Så jag kommer återgå till att de inte ska firas alls. Ett grattis på sin höjd :)

Är bjuden på 25-års kalas i december, som jag verkligen hoppas på att jag kan gå på. Fast då får jag nog våldgästa, vilket verkade gå bra. För de är nog inte så lätt att få en chaufför från Karlstad på natten
:)

Duktig som jag är har jag alla (tre) julklappar klara och planerade. Ska införskaffa den andre på lördag förhoppningsvis om jag får va ledig, och den sista när jag fått lön. Så är allt klappat och klart. De är tur att man inte har större släkt när man är fattig :)

Nej om jag skulle göra nåt vettigt den dagen jag väl är ledig... Måste iaf söka ett jobb eller två så arbetsförmedlingen blir nöjd imorrn...

Kommentarer
» Rymdkatten

Ja du måste komma :) Det kommer bli så roligt! Linda kanske kommer också, då blir det reunion! Jag har iaf bestämt mig för att åka med dig på din 25-årsgrej. Ska bli sjukt kul!

2007-11-15 23:44:02
URL: http://rymdkatten.blogg.se
» killersassa

Rymdkatten: Å va kul att du följer med, nu blir jag så glad :) Jag vet på måndag om jag kan komma till dig, beror på jobbet. Vill verkligen komma!

2007-11-16 11:24:23
URL: http://killersassa.blogg.se
» KRISS

vad var det som var besvärligast - fylla just 25, eller att tänka på & bjuda folk, & försöka dra igång någonting?

2007-11-18 13:41:29
URL: http://humahumhum.blogg.se
» Killersassa

KRISS: Att just fylla 25, jag är inte redo!

2007-11-18 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback