Jag är bjuden på fest :)

Jag ska gå på 25 års kalas :) Så nu ska jag hålla mig lugn tills dess och ladda. Längtar så, kul att ha nåt att se fram emot. Helst skulle jag vilja monster-banta 5 kg tills dess och köpa nåt nytt att ha på mig. Inget av dem kommer att ske men drömma är tillåtet :) Nu återstår bara de stora problemet...Vad ska jag köpa till födelsedagsbarnet?! Tyvärr så ses vi ju så sällan numera att jag inte har koll på vad hon vill ha eller behöver. Sen fyller hon ju ändå 25, så de ska väl va nåt halv-vettigt då... Får börja spana i de två affärerna som finns här i stan. Har ju nån vecka till på mig som tur är :)

Har varit sjukt sugen på julmust, så idag släpade jag mig iväg till ica för att köpa. Men ack vilket misstag, den var inte alls så god som jag hade tänkt. Fick lov att köpa en bjudgetvariant för 4kr så de är kanske inte så konstigt att det smakade som de gjorde :)

Sen som jag är och inte hänger med i svängarna så hade jag inte sett Simpsons-filmen. Men nu är det gjort, den var inte alls som jag trodde. Vet inte om den var så bra, jag hade hoppats på så mycket mer. Fast de är ingen film längre som håller måtten tycker jag. Blir mest besviken nuför tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback