Hur dum i huvudet får man vara?

Jag är den mest dumma människan i hela världen. Jag tar på mig de. Jag kan inte ha en enda fungerande hjärncell. Tänkte va smart när jag skulle lägga mig och ta en värktablett så att jag skulle sova bra (de var ett ex antal timmar sen). Jomenvisst, va tar inte dumhuvudet nr 1 om inte en Bamyl med KOFFEIN! Hur fan ska jag kunna sova nu?! Är ju för fan pigg som ett emaljöga! Min kropp är ju inte van att få koffein så de är självklart att den reagerar hur bra som helst mot skiten. Det kommer ju inte att släppa på flera timmar till. Hur ska jag nu orka upp och jobba imorrn kl 6. Å jag måste ju iväg, de är timmar jag behöver + ob. Nej nu går jag och hänger mig i nåt fint snöre. Såna dumhuven som mig får bara helt enkelt inte finnas! Skämes ta mej fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback