Varsågod...

Idag upptäckte jag att min nya favorit dryck innehåller 150 kcal per glas jag dricker. Oj va nyttigt! Stod på affären nu och övervägde att sluta dricka den, känner mig trots allt inte tråsmal och vill ju försöka undvika en del onyttigheter. Men som vanligt vann det onyttiga, köpte t.o.m. två så det ska räcka över helgen. Men men får väl dra ner på något annat ;)

Skulle behöva hitta en pojke som tränar och som tvingade med mig och träna, det är nog det enda sättet för mig att nånsin komma igång. Kan ju trots allt inte säga nej, så det skulle ju bli lätt för honom. Enda problemet är nu att jag inte ska träffa nån. Jag ska vara ensam denna sommar också, inte ens så mycket som en puss ska det bli. Har ingen ork eller lust att lära känna nån ny just nu. Så varsågod min nya dryck, gör mig tjock! :)


                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback