Tut-bingo...

Jag har just kollat på finalen i top model, och min favorit vann, Caridee. Kände mig jättetöntig, hade lite nervös ont i magen innan man fick reda på vem som vunnit :) Nu när det är slut så slipper jag iaf zappa mellan det och Grey´s Anatomy, det ska bli skönt.

Idag var jag och mor och kollade på min brors fotbollsmatch. Får vara stolt storasyster för min bror gjorde mål :) Fast jag är ju alltid stolt över honom förstås. Behöver ju inte nämna att de förlorade matchen trots min brors fina mål...

Har äntligen tagit tag i min städning också, så nu är väl min lägenhet skapligt ren, tills typ imorrn när mina katter busat runt och fällt en massa hår. Var tvungen att dammsuga 2 gånger, en gång före dammtorkningen och en gång efter. Så dammigt var det ;) Och att dammsuga hemma hos mig är ingen lek, eftersom det går en propp om jag så bara har en lampa tänd, så det krävs lite planering...

Imorrn är det Lesjöforsdagen, jag vill upp och träffa Karoline, Micci och Jessicorna . Men kom på att jag inte beställt nån buss (ja man måste ringa till busstationen och beställa buss nu för att kunna åka till Lesjöfors på helgerna, pinsamt) så jag tar mig nog inte upp. Om jag inte cyklar förstås :) Blir det inte Lesjö blir det nog tut-bingo med mamma och hennes granne. Det är roligt det
:)

Fick The Departed idag. Hoppas att den är bra. Nån som vill kolla på den nån dag?

Kommentarer
» Micci

The Departed är grymt bra!!

2007-05-21 10:20:36
» killersassa

Till Micci: Så bra, då har jag inte gjort ett dåligt köp då :) har inte hunnit kolla på den än, men funderar på att göra det idag :)

2007-05-21 13:41:42
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback