Turtles...

Jo mycket riktigt som jag förut spådde igår, så ringde jobbet imorse, men det var inga problem att gå upp. Hade en lugn och trevlig arbetsdag. Ska jobba imorrn igen, men inte lika länge. Ska ju ta blodprov imorrn kl två :)

Ikväll har jag varit barnvakt åt Kim och Max, vi gick på bio och såg nya turtlesfilmen. Snack om att jag fick en liten chock. Turtles har blivit vuxna, det var inte samma gammal turtles jag var van att se på trean när jag var liten. Fast det är ju inte så konstigt om de vuxit upp, det har ju jag med ;) April hade också förändrats en hel del till en anorexia smal tjej med enorma bröst. Hon var bredare över brösten än höfterna. Bra budskap det... Hade inte turtles varit sköldpaddor hade de säkert haft sex, så vuxet kändes det nästan, fast det kanske var för att jag var lite chockad också som det kändes extra vuxet. Hur som haver, både jag och killarna gillade filmen. Det var riktigt mysig att vara på bio, kommer inte ihåg när jag var på en film sist, var nog år sen...

Ska nog inte vara vaken många timmar till, är sliten.

Nu image10                                                                                       
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback