Tummen upp för solen!

Blir lika glad varje morgon jag vaknar och solen lyser, visst var den lite väl lysig i morse vid 6, höll inte på att kunna somna om när jag av nån anledning vaknade, kanske för att det var för ljust ;) Men jag är inte arg på solen för det, den får gärna väcka mig varje morgon kl 6 om den vill, bara den lyser och gör mig glad :)

Idag fick jag Vecko Revyn, mycket intressant i den. Den fick mig att vilja vaxa benen i år. Men vilket vax funkar? Testade veet i mina ungdomsdar, såndär där vaxet redan är på remsan, jo men tjena, var det 10% av hårstråna som försvann och resten satt kvar på mina ben. Det var det inte värt, för det gjorde ont som att alla hårstrån skulle ha försvunnit... I år vill jag ha nåt som fungerar.

Enligt VRs horoskop ska mitt kärleks liv explodera 3-16 maj. Det blir enormt intensivt, på gott och ont. Gott om konflikter och heta passioner. Vissa dagar kommer jag inte alls vad jag vill, andra dagar kommer allt att verka fullständigt klart. Två glödheta och spännande veckor väntar... Okej VR, kom med nåt nytt. Det är varje vecka jag inte vet vad jag inte vill och vill. Fast nu är ju det här med horoskop bara en kul grej som jag inte tror på, men man kan ju alltid hoppas att det blir som de säger när det är nåt positivt ;)

Nej en dusch och frukost kanske och sen ut i solen :)

Kommentarer
» Junitjej

Härligt med solsken och värme!!

2007-05-02 10:49:37
URL: http://junitjej.blogg.se
» Jessica

Solen gör verkligen att man blir gladare... Du går ut i solen du, jag sitter inne och glor i datorn!!

Kramis

2007-05-02 14:47:42
» killersassa

Jessica: Du är ju smart du, du blir ju lärare, jag blir bara solbränd om ens det:)

2007-05-02 19:11:37
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback