Trött...

Jag har blivit en trött människa...vet inte vad som hänt. Höll knappt på att komma upp till jobbet idag, och sen har jag sovit midda två gånger. Jag kanske sover för mycket, man kan ju bli trött av det... fast det blev ju inte så mycket sömn i fredags och sen hade jag ju besök här igår kväll så.

Har haft en riktigt bra helg, har haft kul med Sandra. Sen var det trevligt att sitta och snacka skit på balkongen igår. Fredagen blev lite otippad också
:)

Idag har mamma varit här, så nu är äntligen min balkong kattsäkrad (förhoppningsvis). Har även satt tillbaka min dörr, så nu kan jag stänga ute mina små söta gummor om jag vill sova ifred
:)

Ska inte nämna mitt kärleksliv på ett tag heller, det här med att leva i celibat är inte lätt
;)

Nej tillbaka till tvn och Wallander kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback