Trött i vänster öga...

Gud va jag är trött, min kropp orkar inte med fredagsmiddag till efter kl 00.00, bli väckt 06.50 på lördagen av jobbet, jobba till kl 16.00, ut och festa, upp på söndagen till mormor på morsdags-mat, jobba kl 14.00 igen till 21.30, sen hem och käka pizza, återigen bli väckt på måndag morgon 06.45 för att jobba till 13.00. Jag är för gammal för allt sånt ;P

Hade iaf kul på lördan, Sandra hade födelsedagsfest (fast hon fyller imorrn). Hade inte tänkt och dricka eftersom jag skulle jobba kvällen på söndan, men det är lätt att vara efterklok. Blev väl ganska full, men inte för full. Vaknade dock inte av 3 samtal på mobilen, 2 sms och 1 samtal på hemtelefonen (trots att jag har två som ringer). Sassa sover sött när hon är full. Skulle nog inte ens vakna om det blev krig :)

Är på jakt efter en epilator, vill testa på det, är trött på att raka benen. Men jag kan ju inget om sånt...Vilken ska man köpa? Är de bättre desto dyrare de är? Fast jag är ju inte stormrik så jag har ju inte hur mycket som helst att lägga ut på en heller... Jaja får se om det blir nån överhuvudtaget...

Imorrn ska jag klippa mig och göra slingor, ska bli så skönt att få ordning på min kaluffs. Hoppas på att kunna få lite mer frisyr fast än att jag håller på och sparar ut. Sen ska jag förska hålla mig tills efter sommaren innan jag klipper mig igen.

Har insett att jag borde börja styra upp min Gbg-resa om jag ska komma iväg. Borde beställa biljetter och så. Fast först borde jag höra med jobbet. är så snål, vill inte åka bort om jag får jobba en massa :) Har ju trots allt ingen fast inkomst längre men fortfarande en massa räkningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback