Stort steg...

Idag tycker jag att jag tagit ett stort vuxensteg. Jenny har äntligen lyckats övertala mig till att börja lämna blod. Så på onsdag ska jag upp och se om jag kan börja lämna. Vet inte riktgit vad jag gett mig in på, men tror inte att jag är speciellt rädd för nålar och så. Kommer inte ihåg när jag tog ett blodprov sist. Att lämna blod är ju iaf ett smart sätt att få en gratis hälsokoll. Ska bli intressant och se hur det går :)

Idag när jag kom hem från Jenny skulle jag slå på tvn, tryckte på femman men fick igång tvåan. Blev lite fundersam och tryckte på femman igen, men det blev tvåan då med. Då kom jag på att de bytt kanalplatser idag, så då fick jag vacker sätta mig och söka in alla kanalerna igen. Verkar som jag förlorade nature/crime men vann nån lokalkanal och nian. Se vad de har att erbjuda då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback