Ny dator?

Idag har jag hunnit med mycket. Både träffat Jenny och Caisa. Hann med en solning också, måste få lite färg i tillvaron nu :)

I eftermidda/kväll har jag varit hos min arbetskamrat Jennie. Det var jättetrevligt. Hon bodde jättemysigt. Nu vill jag också ha hus :) Vi åt god mat och stre skit hela tiden. Fick en massa saker också, som hon ändå inte har användning för nu när hon ska ha barn, vin tillexempel :D Fick även schampo för blont hår. Tack så jättemycket Gumman. Ska absolut bjuda tillbaka snart!

Har insett att jag behöver en ny dator, så nu är det bara att sätta sig och ta reda på vad man ska ha och det får inte bli för dyrt, helst på avbetalning. Så hjälp! Jag kan ju ingenting om sånt här... Det enda jag vet är att jag kan inte sitta här och ha en sån här seg dator... Fast ny dator innebär, inget liv. Nudlar till mat m.m. :(

Imorrn ska jag jobba så där läskigt igen. Ska med en tant till sjukhuset i kristinehamn igen. Och den här gången är det en tant som inte ens hör till mitt distrikt. Så jag har ingen aning om vart hon bor ens... Finns en chans att hon inte ens får följa med mig hem sen, och hur jag då ska ta mig hem det vet jag inte... Så håll tummarna för mig imorrn! Skulle ha tvättat imorrn men det skiter sig ju, har t.o.m plockat ner mina gardiner för att tvätta dem och så skulle jag ha städat också var planen...men det finns ju kvar...

Nu ska jag krama kudden, och i natt skulle jag verkligen inte vilja sova själv, är myssjuk...men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback