Nattlig roadtrip...

Jill ringde mig ikväll, sjukt uttråkad. Själv var jag på kvällspromenade med Caisa, Gunvald, Josse och Bella. Jill ville åka en sväng till Kristinehamn, och eftersom jag inte kan säga nej så följde jag med. Va inte så dumt ändå(fast än att jag satt i mina myskläder utan smink och risigt hår), vi pratade med en gammal kompis till henne. Det slutade med att han tvättade hennes bil kl 00.20. Tur att hon inte är ett dugg bortskämd den flickan ;)

Blev faktiskt sugen på att lämna kommunen fler gånger. Är faktiskt rätt trött på den här hålan, även om Kristinehamn nog inte är så mycket bättre ;) Jag vill ut och festa utanför 50-skyltarna.

Nej sova kanske, har lite ångest om jobbet ringer imorrn igen. Vill verkligen jobba, men kommer jag att orka gå upp...

Kommentarer
» Rymdkatten

Hur går det med din uppsats?

2007-05-08 11:10:32
URL: http://rymdkatten.blogg.se
» killersassa

Anna: Det går...

2007-05-08 20:06:25
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback