Frusen enda in i själen...

Mitt läskiga jobb var inte så läskigt idag heller. Jag måste lära mig att tro att jag kan klara av saker. Det gick jättesmidigt idag :)

Idag har min gulliga mamma gått runt i stan och spanat i datorer åt mig, hann ju inte det själv. Det finns en rosa bärbar...men frågan är om jag vill ha en bärbar. Ska iaf fundera några dagar till innan jag slår till, vill vara säker på att jag köper rätt och att jag har råd, blir ju trots allt minst 400 i månaden...

Är nå så sjukt frusen, ändå har jag 24 grader inne. Höll inte på att kunna somna igår för att det var så kallt. Så ikväll åker filten på över täcket :) Vill fortfarande inte sova själv, just nu är det riktigt illa. Brukar inte ha nå problem med att sova själv men nån gång ska man väl ha det med. Går nog över när jag inte är mensmonster nå mer. Är ett riktigt monster denna gång, fast än det inte är riktigt dags än, blir så ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback