Förälskad...

Nu är jag jättefin i håret. Frisyren är det ingen större skillnad på, men det är ju inte så konstigt när jag håller på och sparar ut håret igen. Mina slingor blev jättebra, är alldeles lagomt sommarblond nu :)

Idag har jag köpt en rosa filt :) Den oranga har fått gå i pension. Den har gjort sitt jobb nu, men den gjorde ett bra jobb med att värma mig. Men nu ska den rosa få en chans. Den kostade bara 100 kr på jysk och det var precis en sån jag letat efter. Hann med att köpa en liten grill idag också, så nu ska det grillas i sommar. Testade den ikväll och den fungerade utmärkt :)

Jag har gått och förälskat mig i 2 lampskärmarBergwalls, de är blommiga och så söta MEN de kostar där efter också... 185 kr st... det värsta är att det finna matchande kuddar också...å de kostar 225 kr st. De skulle vara så fina på min säng tillsammans med den rosa filten och lampskärmarna på sängborden. Fan är det enda jag kan säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback