Ångest, beroende och ideal...

Okej, dags att erkänna. Jag har blivit riktigt sockerberoende den senaste tiden. Jag äter nåt onyttigt varje dag, och det är inte bara en kaka utan minst flera stycken. Jag kan verkligen inte hålla mig. Får jag inte i mig nåt sött skriker min kropp. Samtidigt som jag får ångest för att jag äter så mycket godis och sånt. Idag hos mormor hade jag bestämt mig för att bara ta två kakor, men tog tre...När jag kom blev det tre bullar också... Igår när vi fikade hade jag bestämt mig för att inte ta nåt, men det blev en bulle och 2-3 kakor... Usch jag måste verkligen skärpa mig, kan inte hålla på så här... Speciellt när jag inte rör nåt på mig...

Nu har jag bestämt mig för att gå tillbaka till mina gamla ideal, inte undra på att det skiter sig med alla pojkar när jag slutat leta efter min långa, smala, vältränade blondin. Så nu, är man inte över 1,90 och blond så behöver man inte ens försöka att prata med mig :P Känns bra att det inte finns några såna killar här i stan, för jag är ändå inte intresserad av kärlek just nu :)

Kommentarer
» Johan

Känns som om jag skulle passa in =D

2007-05-28 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback