Vad är oddsen att det händer 2 gånger?!

Är lite mindre glad nu, fick mitt schema idag för sommaren. Jag är ledig 2 helger8 veckor...wiiieee. Visst de har varit jätte snälla och gett mig  5 lediga lördagar, men vad ska jag med de till när jag börjar kl 7 varje söndagmorgon. Om jag ändå hade fått nån söndagkväll iaf. Eller nu är jag dum, fick ju en söndagkväll, men då jobbar jag ju naturligtvis lördagkväll också...Kan garantera er att Sassa kommer att va "sjuk" nån söndag... Fast festafredagar, ja...eller NEJ för jag är bara ledig en fredag på hela sommaren och så jobbar jag bara i princip kvällar då! Men men ska jag tänka nåt positivt så blir det ju pengar att jobba helg... men det är inte roligt att jobba till 16.00 på en söndag...Välkommen till mitt liv i sommar...

Sen förstår jag mig inte på kärleken till mina cykelkorgar som folk verkar ha. För nåt år sen var det nån som snodde min cykelkorg. Den jag har är från biltema och kostar typ 24.50 eller nåt sånt. Så jag var ju tacksam att de bara snodde korgen och inte hela cyklen, för jag hade råd med att köpa en ny. Tillsaken hör också att de nog måste ha brutit sönder korgen lite för att få av den. Å så nu idag när jag skulle cykla ut till ICA så såg jag att det låg ett cykellås i min cykelkorg som inte var mitt. När jag kollar närmre så var det inte ens min cykelkorg som satt på. Då har nån snott min cykelkorg IGEN fast denna gång ersatt den med en gammal ful rostig en... Förstår inte hur folk tänker. Men tack för att jag iaf fick den gammla som utbyte. Som tur är så ska jag till Karlstad imorrn och jag har fortfarande råd att köpa en ny cykelkorg, men nu ska ni se att jag fan i mig kommer att låsa fast min nya cykelkorg, inte en gång till att jag ska bli av med en. Vad är oddsen att det händer 2 gånger?!

Kommentarer
» milla

hihihi Vilken jebla otur men so du säger TUR DE INTE TOG HELA CYKELN

2007-06-12 21:30:48
» milla

hihihi Vilken jebla otur men so du säger TUR DE INTE TOG HELA CYKELN

2007-06-12 21:31:08
» Jessica

Jag är ledig 4 helger iallafall... Det hade jag aldrig varit om jag jobbat i Lesjö. Det blir mycket pengar iallafall :-)
Kramis

2007-06-12 21:51:39
» Rymdkatten

Nej men gud så trist! Vilka helger är du ledig? Hade tänkt att vi skulle parta i Karlstad nån helg i sommar jag och du? Eller så kör vi en repris i Filipstad! Pöss

2007-06-14 00:31:28
URL: http://rymdkatten.blogg.se
» killersassa

Rymdkatten: Jag har ledig helg v. 26 och v. 29. Men kan allt fixa någon söndag så vi kan ses. För jag partar gärna loss med dig en helg :)
Jessica: Å vad avis jag blir, skulle kunna göra vad som helst för iaf en helg ledig till. Å nu när det är sommar känns det inte som om pengarna är allt :)

2007-06-14 16:04:00
URL: http://killersassa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback