Olovligheter...

Idag har jag brutit mot lagen, men kul var det :) Övningskörde några mil med Caisa. Det var riktigt kul, men jag är ju långt från en full fjädrad bilförare. Fast det är ju trorts allt typ 3 år sen jag körde sist, så jag är nöjd med kvällens tur :) I november får vi dra igång på ärligt vis :)

Har blivit lite olagligheter de senaste dagarna. Igår "lånade" vi en båt som ingen använder, den ligger olåst, men efter typ 10 min skrek nån på oss och vi trodde att det var båtägaren. Så vi rode in mot land igen, fast då hade han som skrikit redan dragit, så det kan inte ha varit oss han skrek på. Men hur som haver så ställde vi tillbaka båten och la ner det där med fiskandet för den dagen.

Nu är jag trött och ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback