John Tucker must die...

Ibland är det bra att inte vara hemma... Ikväll måste radio- & tvtjänst varit här, för det låg en lapp i från dom innanför dörren. Men den har jag ju aldrig fått ;) Däremot har jag skaffat digital-tv nu. Telia ringde idag och jag kan ju inte säga nej, så jag ska få gratis digital-tv av dom i ett år nu, om det funkar...

Har kollat på en bra film ikväll, John Tucker must die. Så den vill jag ha till min egen nu
:)

Imorrn ska jag städa Mattias bil, har tröttnat på att det ligger en massa skit i den, så man inte kan sitta ordentligt. För vem vill sitta i kakao... Inte jag iaf. Ska ta hjälp av Caisa med städningen. Är man två går det ju fortare
:)

Har köpt en ny piercingstav idag, en katt, jättesöt. Men nu får det vara färdig shoppat ett tag. Har bränt alldeles för mycket idag
:(

Idag har varit en riktigt tjockis-dag. Nog för att jag aldrig känner mig smal, eftersom jag inte är det, men det finns tjock-dagar och tjockare-dagar. Idag har det varit en tjockare-dag. Hatar såna dagar. Men vad gör jag åt det, inte ett skit, så jag ska inte klaga
:)

Är riktigt mys-sjuk nu igen, vet inte vad som hänt, så här illa brukar det inte va. Jag brukar ju inte lida annars av att vara själv. Det är nog värmen, ja det är det nog, jag skyller på den
:)

Nu ska jag iaf sova, för jag är trött i ögonen, och jag ska upp tidigt imorrn bitti. Ska ju trots allt städa bilen imorrn i bikini och det tar mycket energi
;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback