Jag vill oxå ha godis...

Jag vill blogga, men har inte kunnat. Har haft massvis att berätta om men det har inte blivit nåt. Kanske lika bra det :) Fast nu ska jag iaf göra ett försök. Är så rastlös så nu har jag verkligen inget annat att göra.

Är så festsugen, men det vet jag är bara för att jag inte har nå mer lediga helger i sommar typ. Jag vill bara för att jag inte kan...

Chansade oxå, gjorde ett halv tappert försök, men det hjälpte inte. Men jag är stolt över mig själv som vågade, jag brukar ju vara så feg :) Det skulle vara trevligt att iaf få veta lite hur det skulle vara att ha dig till min egen.

Känns iaf bra att ha kommit över pojken (för det tror jag faktiskt att jag har nu). Känner en lättnad i hela kroppen. Det var på tiden
:)

Måste ju tillägga att sen i lördags har jag varit ovanligt söt. och det har kännts jättebra. Jag har levt på det eftersom jag vet att det går över :) Å mitt hår växer, idag har det varit så där långt igen :)

Fast på mitt och Sandras kort från igår tycker jag att jag ser ut som en riktig skitunge :)
 


Kommentarer
» Rymdkatten

Men Sassa! Du är ju så Filipstad att du tom. SKRIVER som ni pratar! :) Skärpning skärpning! Puss puss

2007-06-27 19:56:41
URL: http://rymdkatten.blogg.se
» Sassa

Haha är det så illa, bäst att jag tar mig utanför 50-skyltarna snart då i några dar, så det styrs upp :)

2007-06-30 00:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback