Inlåst...

Känner mig skapligt inlåst idag. Har "tappat" bort alla mina paraplyer, och jag har ingen lust att bli dränkt om jag går ut. Så det blir vackert till att sitta hemma. Bara att hoppas att ja har nån mat att äta :)

Jag överlevde min tripp till Örebro igår också, fast det var lite jobbigt på vägen dit. Men det var helt klart värt det. Hade skit kul, med smörgåsar som hamnade lite "fel",hus som inte hade nån ingång och fottvättande :) Det var jättekul att träffa Karro, skulle vilja träffa henne varje dag. Kanske ska sadla om mitt liv och bli örebroare, trots att jag sa igår att jag inte vill bo där :) Nånting måste jag göra iaf, för idag känns mitt liv så där tråkigt igen. Jag vill också ha en pojke till min egen. Kändes lite tomt igår när Karro hade Erik, Josefine hade Patrik och Magdalena hade sin Kristoffer. Men det är bara att vackert sitta här och vänta. En vacker dag så kanske...
;)

Har iaf nåt positivt, mitt hår börjar bli lite långt nu iaf. Och jag gillar det. Har saknat min hår
:)

Nej mot disken kanske, kan ju inte göra så mycket annat när jag ändå inte kan gå ut. Å jag som hade planerat att äta så god mat idag, men ICA får klara sig utan mig...

Kommentarer
» Jocke

Du var ju iallafall väldigt söt :)

2007-06-17 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback