Ingen repris från förra året tack!

Så var det dags för skolavslutning och student igen. Förra året var jag stolt storasyster till min kära lillebror som tod studenten :) Var fullare än min broder också, inte bra det. För kvällen slutade i slagsmål och tårar. Men är man så jävla dum så man står och ljuger mig rätt upp i ansiktet då förtjänar man en smäll. Bara hoppas att han fick lite ont, jag hade iaf ont i handen dagen efter. Tack Micci för att du drog bort mig ;) Är verkligen inte min grej att slåss, det var första och sista gången. Tur att jag iaf valde rätt person och slå till min första och sista gång :)

Men i år ska jag iaf ha kul! Och kläm inget finger ikväll nu Jessica ;) Mot rötjutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback