Årets ord...

Kors i taket, men det var faktiskt roligt i Stasserland i lördags :) Hade ju tänkt att vara nykter, men kan ju inte motstå lite rötjut ;) Big brother-Muffe var där. Hade totalt förträngt honom. Borde han inte gå vidare istället, var ju ett tag sen han var med i B.B...

Hade tänkt mig ut i helgen igen, fast än jag är för gammal för att gå ut när det vankas student egentligen. Men nu jobbar jag hela helgen... Jaja den som lever får se. Ska iaf till min Karoline på lördag och fira hennes 25-års dag :D

Har redan utsett årets ord... "läskigt", är det som gäller i år. Säger det flera gånger per dag :) För några år sen hade ja "på riktigt" :)

Nu ska jag lägga mig och rensa tankarna lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback