Under konstruktion...

Min blogg har varit helt CP idag, det blir typ sidan kan inte visas hela tiden...får krupp snart!


Har fått lite hjäp nu med sidan av Tanya, men jag tar även hjälp av dig Linda om du vill :) Är så tacksam för all hjälp jag kan få :) Måste försöka få "sido-grejset" på rätt plats igen, de har halkat ner lite
:)


Idag har jag ätit riktig mat och potatis. Söndagsstek hos mormor, hon är allt bra att ha den tanten
:)


Imorrn är jag äntligen ledig, det ska firas med städning...Måste ju passa på när man är ledig, har ju inte tid annars.


Nej sov dags. Puss och hej da!

Kommentarer
» Goran

Varenda mormor är är bra att ha för de kan laga god mat o baka de bästa kakorna :D

2007-07-23 17:05:13
URL: http://ottifemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback