Täckplast...

Idag var jag så smart, eftersom det hade regnat ute och jag och Caisa + Gunvald ville sitta ute i solen när den väl kom så gick jag in på konsum och köpte över 3 meter täckplast för 10 kr för att ha och sitta på på en bänk :) Ful får man va men inte dum, fast känner mig ganska ful och ofräsch just nu, borde duscha...Har ju faktsikt solat idag :D

Kunde ha fått dejt ikväll också, Gunvald ville verkligen med mig upp för att få lite kattmat :) Har lovat honom att han får nästa gång ;)

Imorrn ska jag ge blod för första gången, borde jag vara nervös? Ska typ lämna en halvliter, blir jag en halvliter lättare då ;P Jag och Caisa kollade på nåt program idag där två bantade, inte undra på att folk får komplex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback