Shopping, shopping, shopping...

Då var man hemma i Stasserland igen då. Åkte till Örebro förut idag med Jennie (tack för idag gumman). Bidde lite shopping trots min ekonomi, men tyckte att jag gjorde bra kap, handlade på hm:s rea :) Fick: Tröja1, 249kr = 74.50kr Tröja2, 149kr = 39.75kr Trosor, 39.50kr = 15kr + Mjukisbyxor för 98. Hittade även mitt favvo diadem, de fanns kvar. Så jag köpte de fyra sista de hade kvar. Å nej jag är inte knäpp, köpte dem allihopa för att jag vet att de lätt går sönder (har redan haft sönder 2st), de är billiga (19.90) och för att jag blir otroligt söt i dem ;) Kanske inte ska skriva att Caisa köpte med 2 st till mig från Karlstad också :D


ikea bidde de inte mycket, eftersom mitt rosa databord inte fanns. De finns i Karlstad enligt internet...men de har ju inte öppnat än...


Å Doris fick äntligen sin efterlängtade pingisboll idag. Idag gav jag efter och köpte den. Vet att hon uppskattar sånt som låter men de gör ju inte jag, så jag har kollat på de där bollarna så många gånger. Men idag offrade jag mig själv och min sömn för hennes skull
:) Köpte fyra "tysta" bollar också, som Signe gillar :)


Hjälp nu gick min datafåtölj sönder. Ryggen lossnade, va läskigt de va :) Tur att min mamma kan laga
:)


Min fötter luktar fotsvett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback