Pojkbesök...

Jag slipper att sova själv inatt :D Har TVÅ killar här, de är inte alla som har. Imorrn ska de hjälpa mig att mata Classe och bära ut en massa papper och kartonger till pappersinsamlingen :)


Idag fick vi en inpulsidé och åkte till Karlstad. ÖB blev en besvikelse, de hade typ ingenting. De var tvär tomt i hyllorna. Men på Rusta däremot shoppade jag loss. Mest till Signe och Doris. De fick en ny tunnel, en rosa och grå randig (så nu matchar den, så får den svarta och vita ligga kvar på balkongen). Jag och Kim kom på att katterna behövde en rosa klösbräda också, så de blev en sån med. Sen gjorde jag ett riktigt fynd, skulle köpa en ny mop. Den kostade 149. Men när jag kollade kvittot hade jag fått betala 49, så nu är jag riktigt nöjd :) Hittade även äntligen nya handukar till badrummet i rätt färg på Jysk, så nu börjar jag få lite ordning på mitt hem :) Beställde en ny vardagsrumsmatta igår också. Skulle egentligen inte ha råd med nåt av allt de där men va fan...


Nu ska vi kolla på mio min mio och mysa.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback