Mensmonster...

Idag är jag så där surfittig igen. Jag tror jag skyller de på sömnbristen + mensmonstert som började gro i mig idag :) Sov ju trots allt bara 3 timmar. Men de var självförvållat så jag klagar inte!


Har kollat igenom mina kataloger idag, allihopa: HM, ellos, josefssons och halens. Å vilken skit de menar att man ska ha på sig i höst... Förstår mig inte på modet just nu. Varför ska man gå och se gravid ut när man inte är de? Vägrar att ta på mig tröjorna som är nu. Vill ju inte se större ut än jag redan är. Och höstens färger ska jag inte ens tala om, gud va dystra de är. Är de nån som tycker om senapsgult och mörklila? Ja mig kommer katalogerna inte få mycket pengar av i år. Hittade högst en tröja i varje katalog (och de är "tajta" över magen). För jag tänker spara på "gravidutseendet" till den dagen jag är de, om jag nångång ens ska bli de
:)


Nu ska surfittan/mensmonster dra sig tillbaka till sängen och tvn, och hoppas på en bättre dag imorrn. Då kommer iaf posten igen, och den gör mig glad
 :D


Ett litet grattis till min mamma som vann 10.000 på travet igår. You go mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback