Lätt som en plätt...

Äntligen fick jag fingrarna ur och hämtade ut mitt digital-tv-grejs idag, så nu har jag installerat det. Lätt som en plätt :) Fast om det var så bra kanaler det vet jag inte... Skulle iaf inte betala för att ha dom. Frågan är bara hur det ska gå med 2 tv-dosor nu, brukar ju ha svårt att hålla reda på en ;)

Är så trött på detta regn, har ju blivit en blek-fis igen och jag hatar det. Imorrn åker täcket tillbaka i sängen, trodde ju på värme och plockade bort det. Nog för att jag fortfarande misstänkter att jag håller på och hamnar i klimakteriet, eftersom det är så varmt åt mig stup i kvarten. Det brukar det aldrig va, jag har ju alltid varit en fryslort som haft täcket upp till öronen.

Nej äta lite mera jordgubbar kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback