Kottkrig på g?

Idag när jag skulle cykla till Jenny, Kim och Max, så cyklade jag efter strandvägen. Det blåste nå så sjukt mycket att jag nästan trodde att jag inte skulle komma fram. När jag nästan var på slutet av stranpromenaden blåste en kotte ner i huvudet på mig. Det gjorde skit ont! När ja väl kom hem till Jenny upptäckte jag att kotten hade lämnat ett litet jack i min panna. Jätte sött!

Gjorde även lite affärer med killarna idag, köpte en jättesöt mobilväska som Max hade köpt med sin mormor. Men han gjorde en bra deal, han fick 30 spänn för den. Så då var jag ju tvungen att köpa en teckning av Kim för 10 kr. Fick med en helikopter på köpet också
:)

Nog för att jag tycker om att jaga, men det kanske inte är nån idé? Får nog ta en ordentlig funderare...Kanske jagar i onödan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback